Top Guidelines Of کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

اگر گزارش کارشناسی اشتباه بود چکار باید کرد؟ آیا بعد از کارشناسی امکان شکایت وجود دارد؟

با عکاسی از یک سری از زوایای خاص و رعایت فاصله‌ای دقیق از ماشین نیز می‌توان این کار را انجام داد.

بخش دیگری که در کارشناسی به آن توجه می شود کارشناسی بدنه خودرو می باشد. در این بخش رنگ بدنه، اتاق تعویضی، تعویض درب ها و غیره را مورد بررسی قرار می دهند.

در کارشناسی رنگ و بدنه، مواردی مانند رنگ‌شدگی، تعویض قطعات، آبرنگ، خط‌وخش، فرورفتگی، قلم‌گیری، آسیب‌دیدگی شاسی و سینی را بررسی می‌کنیم. این کارشناسی با تجهیزات به‌روز و کامل انجام می‌شود.

هزینه کارشناسی خودرو در قبال خدمات دریافت شده بسیار ناچیز می باشد. این هزینه شامل بخش های متفاوتی شامل تعیین قیمت، بررسی رنگ و بدنه و کارشناسی فنی خودرو می باشد.

دوست دارم که نتیجه‌ی مطالعات خودم رو با بقیه به اشتراک بگذارم.

باید بگوییم که کارشناس سیار فقط می تواند خودروی شما را بررسی و کارشناسی کند که با مکانیک سیار متفاوت است. اگر برنامه شما خیلی شلوغ است که نمی توانید ماشین خود را برای کارشناسی به یک مرکز کارشناسی ببرید ، کارشناس سیار می تواند راه حل مناسبی برای کارشناس سیار ماشین کارشناسی ماشین با هیچ زحمتی باشد فقط پرداخت دستمزد و رفت و آمد کارشناس برای جابه جایی هزینه می کنید .

علاوه بر این، برای اطلاع از قیمت روز خودرو، تخمین قیمت خودرو کارکرده و کارشناسی موتورسیکلت نیز می‌توانید روی کارنامه حساب کنید.

کارشناسان ما قسمت های مختلف خودرو مثل : قطعات تعویض شده ، بررسی کردن شاسی ها و بررسی اتاق خودرو را مورد بررسی قرار می دهند.

قیمت روز خودرو خرید خودرو فروش خودرو مراکز تعویض پلاک خودرو مراکز معاینه فنی خودرو دوره تشخیص رنگ خودرو درخواست نمایندگی درباره ما تماس با ما شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

به طور مثال می‌توان برای خودرو گران قیمت ۳ یا ۴ ساعت زمان برای کارشناسی رنگ اتومبیل گذاشت ولی برای اتومبیل‌های ساده‌تر زمان کمتر خواهد بود.

اشتراک در وارد شدن اطلاع از نظرات جدید دنبال شده

کارشناسی خودروسرویس دوره‌ایدستیار فروشدستیار خریدقیمت خودروی صفرقیمت خودروی کارکردهآگهی‌های خودرو

البته لازم به ذکر قیمت کارشناسی رنگ خودرو بر اساس بازار و نرخ روز متفاوت خواهد بود. همچنین کارشناسی اتومبیل ایرانی از خارجی راحت‌تر بوده به همین دلیل قیمت کمتری نیز دارد.

Report this wiki page